Saturday 9 July 2016

RAYA 2016


Hii, Assalamualaikum semuaa :)

So macam mane Bulan Ramadhan ?Semua puasa penuh ke idokkkk ?Hahahaha
Okay, Disini Fiqa nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN kepada semuaaaa umat Islam di seluruh duniaaa  :D
Okay tahun nie Fiqa pon takde tema tema baju pon sebab lagi 4-5 hari nak raya baru terkedek-kedek cari baju raya kat Jalan Tar, Jakel bagaii ..Last minit cari mmg susah laa nak jumpa size baju nie haaa ...Last last amek jela size budak budak sesuai ngn badan den yang memang saiz budak budak nie .hahahahaha
Tapi yang sangat tak boleh bla bila satu family satu tema navy blue kecuali aku warna hijau .hahaha
Nie semua kerana takde size so takpelaa nampak la lain daripada yang lain sikit kann ?hahahahaha
Tahun nie jugakk,Firstime beraya dengan anak buahh yang bambam Nur Qaisya Umairah :)
Sepanjang raya nie asyik melekat ngn aku jeee kalah mak diaa .hahaha
Bila datang raya rumah orang ,soalan pertama orang akan ingat aku la yang kahwin tahun lepas tu padahal abang aku ..then tanye "eh kamu kan kahwin tahun lepas tu?anak eh?ya Allah tembamnyaaa anakk,mamanya sekeping je badan..pandai jaga badan ye ,ha ni mana husband ?tak ikut?"
Family aku semua gelakkk ,padahal bukan aku .hahahahaha
Bak kate ibu,tu maknanya aku ade ciri2 nak jadi isteri n seorang ibu la tu..hahahaha
Klau makcik pkcik ckp cmtu mesti ayah n ibu akan kate "InsyaAllah ,nie anak bngsu kami bru 21 nie haaa, acu si budak tembam nie ..tapi InsyaAllah dia pon coming soon ni ..hahahahaha"
Aku " doa doakan la saya cepat jumpa jodoh ye .hahahahahaha"
Banyak gambar ngan si bambam nie,sebab dia asyik nak berkepit jeee ngn acu dia ni .hahahaha


Nur Qaisya Umairah :)


1st Syawal
#TeamRayaPerak


2nd syawal
#TeamRayaKL


1st Syawal
Kesayangan hambaa,Family :)

                                           
                                                                        3rd Syawal
                                                           Siblings at Temerloh,Pahang
                                                                  #TeamRayaPahang

                                           
                                                                Family Hj Hamzah :)
                                                                 #TeamRayaPahang

Selama 4 hari tak dok rumah,berjalan jee rumah ke rumah sampai la ke Pahang kami pergii ..
Finally bertahun tak jumpa satu satunya adek bradik arwah tokwan yang tggal Tok ya(pakai kopiah hitam) yang menetap di Bera,Pahang ..Selama 6 tahun arwah dah tinggalkan kami semuaa ,atleast dapat gak jumpa adek arwah yang muka betul betul sebijik macam arwahh ...aku la orang yang paling rapat ngn arwahh ,dapat tatap wajah Tok Ya dapat gak lepaskan rindu aku kat arwahhh sampai menitis airmata tak dapat menahan rindu aku yang teramat pada arwahh sebab arwah menghembuskan nafas terakhir dengan mata aku - Al-Fatihah :(

No comments:

Post a Comment