Saturday 15 December 2012

Kerja Kerja Kerja

Assalamualaikum ..
Nak cerita sikit tntg pengalaman kite mencari kerja selepas spm niyh .
Susah betol nak cari kerja kan ?
xsngka betol ..
Merata-rata tempat aku isi borang mnx kerja..siap intrview ..
Tpi yg dpt kdai yg mak ak xbg kerja..
Tapi alhamdulilah ..aku dapat kerja kat KL..
Kerja Office sbgai setiausaha di Gombak .
Mmg exctd la..kerja office tuh !haha
Tapi mule2 ayh xbg sbb jauh aku bkn biase jauh dari keluarga..
Tapi ayh aku percya kat aku boleh bwa diri n brdikari akhrnya dia bnrkn..
Terima kasih ayah & ibu..restu kan adek ..
Adek akn krja betol2 ..setiap bln adek akn bnk in duit untk ibu & ayh..
InsyaAllah ..kawan2 & ibu bapa doakan aku disnie ..
Will Miss U all ~
Sorry kawan xpat join lepak kat kfc mnggu depan ..:(

No comments:

Post a Comment