Sunday 1 June 2014

Hypocrite

Assalamualaikum ,hai
Fiqa nak nak story sikit ni ,semalam parents fiqa ajak pergi kenduri kat rumah kawan ayah
Dan bila disana fiqa tersangatla hypocrite & sakit hati ..
Nie ade sedikit dialog perbualan antara fiqa & family semalam.

Petang hari ,melepak di buaian halaman rumah.

Fiqa :Ibu,adek malas la nak pergi kenduri rumah pakcik Atan,bole tak kalau tak pergi ?
Ibu :eh,bukan kamu excited sangat nak pergi ke?hahaha
Fiqa :what?bila masa?erghh,
Ibu :hahaha,nanti ayah marah ibu taktau.
Fiqa :alaaa,malaslaaa..
Ibu :Jangan mengada,kau cuti sem dok terperap dalam rumah jee,tak keluar ajak g kenduri kahwin tak nak,g kenduri doa selamat taknak ..nanti kamu buat kenduri orang taknak datang umah kamu baru tahu..
Fiqa :alaaaaaaa,takde mood..dok umah salah,kang merayap kate anak dara tak reti nak dok rumah pulakk.haha

Malam kenduri

Wiyah :ha cik jun ,datang pon !
Ibu :mestila datang,shafiqah ni excted nak datang snie..hahahaha
Fiqa :what ?(senyumm) bila mase pulak excted ikut hti tanak datang (dalam hati)
Kakak :kau asal ?muke sememeh(annoying) je.
Fiqa :malas kot nak g snie .erghh
Kakak :dahlaaa,tak payahla nak tnjuk muka tak suka sangatt ..buat muka hypocrite kau ,,hahaha
Fiqa :okayy ,nanti aku tunjuk muka hypocrite..
Kakak : bagoss !hahahaha

Sepanjang kenduri tu aku buat muka hypocrite aku jeeeee,sebab aku tak berapa suka ..budak2 ni kata aku sombongla,berlagaklaa,tahula cantikk,jangla sombong..tak kenal memang la kate macam tu ...siape kenal aku tak akan cakap aku macam tu.Percayalah ..
Okayylaa sampai snie je storyy fiqa ..kbye bye.. :)

No comments:

Post a Comment