Thursday 4 April 2013

KENAPA ?

Assalamualaikum


Semenjak due menjak nie,taktau la kenapa serba tak kena ..
Tension dibuatnya,masak pon cm xfokus smpai nak msokkn garam mengeletar tgn mcam masak depan mak mertua pulak..hahaha ,,makcik saya tgok pon tergelak n pelik ngn saya..saya dah xbnyak cakap & always terperap dalam bilik lepas smyg magrib n termenung ..Makcik tgok pon risau ,smpai pkse sy crta knp sy jadi mcam tu..Maafkan pika,mklng..pika hanya mampu tersnyum n diam je..biarkan pika tanggung semua nie ..
Kalau tidur ,mesti tak berapa lena tgh2 mlm terjaga n air mata akan menitis ..kadang2 saya pon fed up dan xtahu kenapa dgn diri sendiri ..Nak gosok baju pon xoke sampai sterika terjatuh atas kaki sendri ..sakit nye Allah je tahu..nasib la takde apa2 sngat..xlma tu terpijak paku & kepala terhantuk kat almari ..tayar moto sampai masuk longkang wktu nak hntr adek g sekola..nsb xdalam lngkng tuh ..sampai makcik n kakak sedra pelik sngat kenapa saya lalai sangat smpai smue tu terjadi ..Bila dorang tanya saya hanya cakap oke tapi sakitnya biala saya je tanggung n merasakan ..Itu semua ujian untuk saya..
Kenapa saya  selalu jugak mimpi dia ?orang kate kalau mimpi org tuh tanda kita rindu org tuh,,tapiiii mmg rndu sngatt !mungkin betul kot ape org kate .. ..saya masih tak faham betul ke tindakan yang saya buat terhadap dia ?saya tanak menyesal apabila dah buat keputusan .Hanya mampu berserah .. >_<

No comments:

Post a Comment