Thursday 2 May 2013

Not Ready ,Only Friends :)


Saya Minta maaf pada awak kerana buat masa sekarang saya xbole terima & belom bersedia untuk menerima awak balik.
Walaupun kesalahan awak tak besar ..saya faham..cuma hati saya masih sakit & kecewa dengan tindakan awak sebegitu.Saya masih terkejut & masih tak faham kenapa awak bertindak tanpa berfkir panjang sebab selama nie saya tak pernah ungkit masalah awak itu.saya diamkan aje sebab saya tahu awak tengah bercelaru dan saya oke je..saya tak kisah awak nak kutuk saya n cakap saya mcam2..saya memang sedar diri saya mcam mne & sebab itu saya kata awak tak 100% kenal saya lagi.
Hati perempuan mudah terguris tambah2 hati saya,saya mengaku saya memang degil,keras hati,ego tapi kalau lelaki dah buat satu keputusan itu saya akan terima dan bagi saya mungkin kita tiada jodoh .
Walaupun awak cakap awak syg saya & minta maaf beribu kali hati saya masih tertutup.
Tapi saya dah maafkan awak cuma setakat ini saya hati saya masih tertutup .
Maafkan saya cuma bagi saya masa kerana hati saya dah xboleh menerima sesiapa setakat ini.
Sekarang nak fokus pada family,kerja & sambung belaja .
Buat masa sekarang saya tanak fikir bab2 berkasih sayang nie ..saya harap awak faham .
Saya minta maaf atas selama kita berkwan,saya ada terguriskan hati awak ..saya nak kita sama2 fokus untuk masa depan sebab perjalanan kita masih jauh ..hope awak berjaya didunia & akhirat,InsyaAllah.
Klau ada jodoh satu hari nanti akan berjumpa balik ,InsyaAllah :)
Hope awak akan jumpa perempuan yang dapat membahagiakan awak dan kita still boleh kawan macam biase . :D
Terima kasih muhammad :)

No comments:

Post a Comment